شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باد چه حرفی‌ست که تن علف را می‌­لرزاند؟ 

باد چه حرفی‌ست که تن علف را می‌­لرزاند؟ 
ماه چه سنگی، که بر سر آب می­‌ماند؟ 
نمی­‌دانم، این رازها را نمی­‌دانم 
چه کسی هم می­‌داند، با تو من چند نفرم که تنهایی 
این‌طور بین ما سرگردان است.  

ستار جانعلی‌­پور

تک نگاری

شعرها

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی

کولی

کولی

مهشید رستمی

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

بابک دولتی

در باغ

در باغ

شاپور جورکش