شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دوگانه

بیچاره گورخر !
                  که غریب است در وطن؛

معلوم نیست در همه‌ی عمر
زندانیِ  بسیطِ دل‌انگیزِ دشت‌هاست
یا نه
        رهاست در دل زندان‌‌ِ «خویشتن» !
 

محمد رضا روزبه

شعرها

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

چه کسی  مادر کوزت را حامله کرد؟

مهرگان علیدوست

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد