کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، خرم‌آباد.
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «من بازمانده‌ای از دختران ایلم»

صدا پایاته اشنفتم

صدا پایاته اشنفتم
د ایی کیچه گذر کردی
دوا  مه دس سیلت بی
د درمونم حذر کردی
هنی بو عطر تو پیچس
چشم پر بی د تکرارت
نفس هسا چشم تر بی
د خوم رتم دلم تیچس
گری هسام که ورگردی
منه بئینی سر کیچه
تو رتی سایه تم کل بی
د سیم  ایی زنه ایی هیچه
زوونم قلف بی او روز
بوعم دارم مه هم دوست
مه کشته چال زنجت بیم
اسیر خال ری پوست
ایسه ایی آسمو بی نور
هلال ماه باریکه
خیالت جامنه ایچه
چنی شویامه تاریکه
 

زینب بسطامی