شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مسلمو  نی چشت هه بی صلاته

مسلمو  نی چشت هه بی صلاته
بجوم زیتر بیا دل انگلاته
تموم جون مه پلکس د یادت
دوچشت سوختمه تش دو ولاته
 

عبدالرضا فریدزاده

تک نگاری

طنز، جراحی‌ست

طنز، جراحی‌ست

سجاد گودرزی

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

خوشه‌چین

خوشه‌چین

م. مؤید

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

«من چرا به دنیا آمدم؟»

«من چرا به دنیا آمدم؟»

احمدرضا احمدی

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

ویدئو