شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نمی‌توانم  

نمی‌توانم       
 که با تبر 
 برشاخِ آبنوسِ تو آمدن بالا
 
 نه روشنا 
 نه بال 
 نمی‌توانم که بگردم. 
 
 از چشم‌های تو که کنده می‌شوم 
 چشمانِ دیگری به من خیره می‌شوند 
که می‌گریانندم.                                                                 

نازنین آیگانی

شعرها

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

تا زبان سرخشان از دار بیرون می‌زند

زری قهار ترس

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور

سه شعر برای گرگ و ماه

سه شعر برای گرگ و ماه

محمود بهرامی