شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برای احمدرضا احمدی

نباشی اگر
شعر     گمانه‌زنی‌ست نه بیش
مگر     رگه‌ای از تو     برآید
و راه را بگشاید
گردِه‌ی شکوفِه‌ی درختِ یافت.

م. مؤید

شعرها

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

آیا آن‌که در کوی الکل دست دراز می‌کند، به ماه می‌رسد؟

فرزین پارسی‌کیا

اردبیل بایراغی

اردبیل بایراغی

مهدی آقازاده