شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به کجا می رود و یال بر‌افراخته رخش؟

به کجا می رود و یال بر‌افراخته رخش؟
رستم افتاده و با دشمن او ساخته رخش
رستم افتاده و اندوهِ وطن را دارد
سوی توران به هوای علفی تاخته رخش
کوفته سُم به زمین یال پریشان کرده
تیغ بر روی جوانان وطن آخته رخش
کوفته سُم به سرِ رستم و با دندانش
پهلوان را به ته چاه در انداخته رخش
مادیانی به کف آورده و کف‌ها بر لب
هر یلی آمده از دهکده نشناخته رخش

 

محمد میر

تک نگاری

شعرها

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی