کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۹ تهران، ساکن اردبیل.

کیٔچمیشی آسلا آسقی دان 

کیٔچمیشی آسلا آسقی دان 
ییٔللن
دیوان  دادی اینیندن داغیلسین هاوایا
دامنین ایوانینا گونش قالخانادک
ییٔللن
کوله یین بیتینه چیٔوریلسین ساچلارین
پیلله کن له بیرگه ان
قاپیلارا آددیم لارین سسی یاپیشیب
دؤی 
دؤیون
دؤیونتونو اورییمله نفس آلیرام
دؤی
کیبریت چکن کیمی
دوداقلاریما گؤوده نه

رضا نوری