کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، اهواز، ساکن شاهین‌شهر.
مجموعه‌های منتشر‌شده: « روایت به گمنامی»،«به انقضای قافیه» و ...      
 

نه همزاد و

نه همزاد و
نه فرشته‌ای بر شانه‌ی راستم
قسمتی از من       نامبارک بود
بالیدنش را 
بر سال‌های رفته‌ام جشن می‌گرفت
از دهانم 
درون آیینه حرف می‌زد:  
توِ واقعی کو
واقعیت منِ افسرده است

سکوتم را می‌نویسم

به توضیح که نامی ندارم
و هر شمعِ تازه
اشاره به همراهیِ مرگ دارد

رضا باب‌المراد