شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نگاه كن

نگاه كن! وقت مردن پرنده!
چگونه، تمام شب 
 غزال كوه و همدم ماه بیابانم! 
نگاه كن! 

منصور ململی

شعرها

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

در گلوگاه اصلی شکم

در گلوگاه اصلی شکم

رسول کاوه

سرودِ طُرقه  که کور می‌شود

سرودِ طُرقه که کور می‌شود

میلاد کامیابیان

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده