شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نگاه كن

نگاه كن! وقت مردن پرنده!
چگونه، تمام شب 
 غزال كوه و همدم ماه بیابانم! 
نگاه كن! 

منصور ململی

شعرها

دو پاره برای درخت و ع. ب

دو پاره برای درخت و ع. ب

سیاوش بانشی

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

شب را که ورق بزنی

شب را که ورق بزنی

علیرضا ملک زاده

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

ویدئو

پاییر پدرسالار

پاییر پدرسالار

مهدی صمدانی

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی