شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کتاب‌ها

موش‌های خانگی
در فاضلاب‌ها
آن‌قدر فربه شده‌اند
که از در تو نیایند
نگران نباش
كتاب‌ها را موریانه‌ها
خوانده‌اند
 

محمد مستقیمی

شعرها

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

یک اعلان عمومی برای تذکر دوباره

سردار شمس‌آوری

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان