کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۷، اردل.

به گوشِ کیچه تا پیـچه مُقـومِ زنگِ خَلخالِس

به گوشِ کیچه تا پیـچه مُقـومِ زنگِ خَلخالِس
نپرسیـده مو إیدونم، یه ایلی وَسـته دُمبالِس

قِرّونِ گَرته لیـلَه  قامِ منِ دَسـدِس و إز آنی-
به دَورِ سـر دِر إیده إیلِنِـه وا  گیـلِ دَسمالِس

یه دیلـق  ناده من مـالا و با هَوگَردِ شولارِس
یه شهـری قِرقره شا ایکُنـه إی بال و اوبالس

دلِس تک حاکمِ  مِن دَو ، هشاره أر کُنه بُرگِس
ز  کینو تا دنـا دِر إیخـورِن ، دورِ تیا کالِس

ز زونی إیـرِّوه جاهل  ، لَته لُـه إیخوره عاقل
وُ شیخَم فُوتَسِ زی گِل و زی کُه ، بیده بَندالِس

کَووِه کالِ تیّس وَستـه به دینُـم ول کُنا نیدَک
بُرِّی بنده إز دلِ ایمون ، وُریستا بُنگِ دُندالِس

دِرا تَوری سرِ تَوری  وِجا خالِس  به کُنـجِ دل
بَسی شووَندِه رو  نِیـرِه ز ویرِم فِنگه یِ  خالِس
 

فیض‌الله طاهری اردلی