شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این روزها،

این روزها،
از چند کودکِ ده
آن چند هم نیستند

کودکان از تگرگ ترسیدند
با بال برف
به شهرها باریدند 

زباله‌دان‌ها سرایدار استخدام می‌کنند.

ابراهیم کارگرنژاد

شعرها

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

مرا از این‌که منم عاشقانه‌تر بنویس

عادل سالم

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

ویدئو