کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۴، هفشجان شهرکرد.
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «به اتفاق عشق»

شنیده‌ای خبر از حال و روز درهم من؟

شنیده‌ای خبر از حال و روز درهم من؟
که گریه دیرزمانی‌ست گشته همدم من؟ 
نیاز نیست به جنگیدن و رجزخوانی
به زیر پای تو افتاده‌است پرچم من
 به سیل یکسره‌ی اشک هم فرو ننشست
زبانه‌های من و آتش جهنم من
پس از تو درد دلم را به واژه‌ها گفتم
پس از تو دفتر شعرم شده‌ست محرم من
محقّر است برای بزرگیِ تو! ببخش!
خوش آمدی به دلِ تنگ و تار من! غم من!

علیرضا میرزاخانی