کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1360، بجنورد.
مجموعه‌ی منتشرشده: «فصل‌های ابری»

شکسته است تمام ترانه ها اینجا

تقدیم به آن خسرو شیرین

شکسته است تمام ترانه ها اینجا
شکسته اند سر سرو باستانی ما
خط سیاه به تاق بلند فیروزه
نمی پرند در این آسمان کبوترها
بگو شرابترین را کجا نهان کردند؟
بگو خرابترین را کجا بریم کجا؟
سیاوش است که می جوشد از بهشت خودش 
سیاوش است که آتش برادر است او را
بخوان که بی تو آوار می‌شود آواز
بخوان که بی همگانیم در عزای صدا

میثم مهرنیا