کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1330، خرم آباد.
مجموعه‌های منتشر شده: «نبض گلوی تاک»، 
«نازِ گلو خوانده‌ای»، «دو حنجره آواز»، «جنون آب»

 

به فصل برف رسیدم و  نصیبم نشد 

به فصل برف رسیدم و 
نصیبم نشد 
یک نفس بنشینم زیبا 
بر کاجی در تماشایت 
افتاده‌ام 
بر شیب صخره‌ای و 
هی گوزنی می‌لرزد در دلم 
روی ساق‌های افتادن 
گاهی که می‌جهد آهویی 
آن دورها 
از کنام چشمانت...

 

هوشنگ رئوف