شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی
از جهان نبودم
از وَرا وُ ماوَرا
چارخشت و یک ستاره و
پَر از عقاب فقط
هرگز در پی صندلی خالی
از جهان نبودم
خونم از بنفشه بود و
سوسن و یاسمن
خورشید و شیهه در رگ‌هام
تابان
هرگز در پی صندلی خالی
از جهان نبودم.
 

قاسم آهنین جان

شعرها

در خبرهای شبانه

در خبرهای شبانه

احمدرضا احمدی

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

ویدئو