کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۸، اراک.  
مجموعه‌های منتشرشده: «فرشته ها زبان دیگری دارند»، «پاییز، مزرعه ی زیر کشت»       

بهشت شرق

بهشت شرق
شقه شقه شد
بند بند وجودش
 پاره شد 
زخمهایش 
خونریزی کرد 

عروس خاور میانه!
سیاه بپوش
روی خرابه هایت برقص
با صورتهای بدون دهان 
بدون بینی
بندری برقص

مدیترانه با تو عاشق شد
با تو آفتاب گرفت 
با تو در ساحل قدم زد

حالا مدیترانه مردی ست
که سالها عزار دار تو خواهد ماند

کبری قبادی