شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

­از گدار گریه خط خنده! از عمیق سوگ دشنه‌ای رونده چون نفس

­از گدار گریه خط خنده! از عمیق سوگ دشنه‌ای رونده چون نفس
از قفس دریده حجم و از ضخیم زخم‌های‌مان برای خویش پیرهن
یا که از صدای دلخراش ضجه‌های‌مان برای فتح بانگ صبح را
ساختیم و ایستاده‌ایم در مقابل هجوم نعره‌ها کفن‌کفن
ایستاده‌ایم سبزِ سبز، گل به گل، نفس‌ نفس برای فتح آفتاب
ایستاده‌ایم در میان ظلمت و شکنجه ما ستاره‌های شب‌شکن
ما نوید جنگلیم بر فراز خاک ناامید از گل و بهار، هان!
این‌همه جوانه انتشار سرخ و سبز خون ماست هر کرانه در چمن
تار می‌تنی به دور ما ولی عبث چنان که در میان باغ خار و خس
ما کبوتریم و در حریم تو نمی‌پریم ای غم پلشت تارتَن!
ما سپیده باوریم و سرنوشت ماست  فتح نور! -بیش و کم به گوش باش-
ما غریبه‌ایم با شکست ای سیاهِ کور! سرنوشت توست باختن!

محمود غریبی

تک نگاری

شعرها

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

الماس

الماس

م. مؤید

کلایه

کلایه

حامد بشارتی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی