شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سه شعر از علی بیکی

1

من تا به فلک فاصله دارم از شعر
بیجاست ولیکن  گله  دارم  از شعر
یک شعر به دفترم ندارم درجیب
صد کاغذِ تا باطله دارم از شعر


2

هرچند بسی سفره  تهی از نان است!
لبریز زنان و خامه، خوانِ خان است!
یک عدّه شدند روده چاک از سیری
بی نان و گرسنه اینهمه انسان است!


3

با قافله‌ی  بداهه تا  پیوستم
زد نبضِ قلم یواشکی در دستم
کو فرصتِ جولانِ قلم بر کاغذ!
تا جامِ  رباعی بکند سرمستم!

علی بیکی

تک نگاری

بر بام گردباد

بر بام گردباد

مهدی خطیبی

محصول زحمت حسنعلیجعفر

محصول زحمت حسنعلیجعفر

سیلویا سلمانپور

شعرها

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

نه با تو زندگى از حال و روز زارش گفت

مهدی فرجی

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

ویدئو