شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

همه چیز را از دست دادم

همه چیز را از دست دادم 
روی صندلی های عقب یک اتوبوس
 شبیه زنی که از قبرستان برمیگردد 
و در کنارش برای همه جا هست

نوشین صامت

تک نگاری

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

طنز، جراحی‌ست

طنز، جراحی‌ست

سجاد گودرزی

شعرها

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا