شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صبح دیروز اهمیت ندارد

صبح دیروز اهمیت ندارد 
برای رابطه با تو
روی دیوار راه می‌رود  اثر سانحه
شامگاه شنبه بود که
یک نفر  آب را تجربه کرد
دور از بغ‌بغوی کبوترها  و فلوت بی‌صدا
گفته باشم در دم ماهی می‌شوی اگر
گیج چند سال پیش
 قرارداد نبندی با تشریفات.
حوالی صفر 
نزدیک تلفن باش!

بنفشه حجازی

تک نگاری

شعرها

مگس

مگس

علیرضا آبیز

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی