شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پنج شعر از سیروس نوذری

1

نوبت من است اکنون.
درود و بدرود 
شبنم سحری


سپید پوشیده‌ام زیر برفبار
جست‌و‌جوم نکن
نمی‌یابی‌ام

3
به هستی می‌رسد شبنم
زودا
به هیچ

4
گلی دارم از سنگ به‌دست
هزار سال دیگر
هنوزا که هست

5
آخرالزمان
پنجه می‌کشد رطیل 
بر ماه

سیروس نوذری

شعرها

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی

در میانه‌ی راه

در میانه‌ی راه

امید نیکبخت

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

ویدئو