کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

زاده‌ی 1346 - درگذشته‌ی 1386، ارومیه. 
مجموعه‌ی منتشرشده: «هنوز مرا نیافریده‌اند»

در این هوا

در این هوا                  با این وضع
کسی نمی‌شود شاعر
حتی اگر مثل من کسی
کسی شاعر نمی‌شود را
بنویسد: کسی نمی‌شود شاعر

خواب می‌بیند شاعری
با زنی خوش‌هیکل ریخته روی هم
درست مثل
کسی است که شعر می‌نویسد در خواب

تاریخ مصرفش تمام است
با این‌همه زندگی می‌کند هست
و به‌خوبی او را به کار می‌برند
دوستانش     گربه‌اش     زنش
حتی تلویزیون
ادای شاعر‌شدن را می‌آورد در
در این هوا      اما      با این وضع
کسی شاعر 
حتی مثل من کسی اگر 
با این‌که تاریخ مصرفش یک‌ساعت مانده
هنوز قافیه می‌کند
اگر را با در
تو مثل او نباش
قبل این‌که تاریخت شود تمام
کمی بمیر
و اگر نمی‌توانی هیچ مشکلی نیست
-که آسان نشود-
خود را به مردن بزن
کمی فکر نکن
حتی کمی فکر نکن
خواهی دید          خواهی مرد
-مرد باید که هراسان نشود-
به من اعتماد کن
من خود تجربه‌ام
در مملکت من
ادای شاعر‌شدن را
همه می‌آورند در
و به‌ندرت کسی
می‌شود شاعر.
من که با این وضع
نمی‌شوم.

ابراهیم رزم‌آرا