شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

«من چرا به دنیا آمدم؟»

روزی كودكی پس از نماز از من پرسید:
«من چرا به دنیا آمدم؟»
تمام نمازگزاران سكوت كردند
من هم سكوت كردم
نمی‌دانستم این سكوت
سكوت آخر عمر است.

احمدرضا احمدی

شعرها

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی

دو شعر از رضا باب‌المراد

دو شعر از رضا باب‌المراد

رضا باب‌المراد