شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یک‌بار بستنی ِ دبل‌چاکلت ِ میهن

یک‌بار بستنی ِ دبل‌چاکلت ِ میهن
یک‌بار گل‌های کاکتوس ِ تزئینی
یک‌بار گَبه‌ی قشقایی
یک‌بار نمایشگاه ِ اتومبیل‌های قدیمی

من،
این سازه‌ی فلزی ِ هردوپا در بِتُن،
سال‌ها پیش، سر در آسمان ِ اتوبان همت بالا کشیدم و
هرچه تو دوست‌ داری را 
نمایش می‌دهم
تا روزی پیدایم کنی!

آرش ثابتی

شعرها

پنج شعر از محمد منافی

پنج شعر از محمد منافی

محمد منافی

در میانه‌ی راه

در میانه‌ی راه

امید نیکبخت

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

این بار برای خودم می‌نویسم

این بار برای خودم می‌نویسم

مرتضی بخشایش

ویدئو