امواج به انگشت سبابهام میرسید
قدم میگذارم به فصل تخیل
تکرار زمانی دور
مکانی دور
تمایلی دور؛
ای شمایل نزدیک
موهایت را به دست کدام باد سپردهای؟
لحظهای
اندازهی برگشتن دوبارهی خون به قلب
اتفاقی افتاد
در فراسوی خواب؛
سفیدی دندانهایش
در نیمدایرهی ماه پیدا بود.