شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر
قاب‌هایی به دیوار است
با فرم روزمرگی‌های ما
جایی که
یک شاخه ریحان برای جوانه‌اش
از افسانه‌ی دوستی انسان‌ها می‌گوید.

مهستی حسینی

شعرها

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن

 خواب تمام نمی‌شود

خواب تمام نمی‌شود

مهدی اکبری فر

شب را که ورق بزنی

شب را که ورق بزنی

علیرضا ملک زاده