کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۴، ایوان.

امواج به انگشت سبابه‌ام می‌رسید

امواج به انگشت سبابه‌ام می‌رسید
قدم می‌گذارم به فصل تخیل
تکرار زمانی دور 
مکانی دور 
تمایلی دور؛
ای شمایل نزدیک
موهایت را به دست کدام باد سپرده‌ای؟
لحظه‌ای 
اندازه‌ی برگشتن دوباره‌ی خون به قلب
اتفاقی افتاد 
در فراسوی خواب؛
سفیدی  دندان‌هایش 
در نیم‌دایره‌ی ماه پیدا بود.

سمانه نصیری