کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1316، ساکن شیراز. مجموعه‌های منتشر شده: «این سوسن است که می‌خواند»، «شعرهایی به کوتاهی عمر»، «حالی‌ست مرا»، «کوتاه مثل آه» و ...

 

حرفی برای گفتن

آلام و درد ما را
در مویه بازخواندند
خنیاگران دوران
در کوچه‌های شیراز
*
فصل خزان گل بود
در روزگار بیداد
سالی که عاشقان را، بی‌غسل خاک کردند.
سالی که شاعران را...
*
ما با غبار رفتیم
از ما چه ماند بر جای
ز‌آن عهد و روزگاران؛
حرفی برای گفتن
شعری برای خواندن
دردی برای آواز

منصور اوجی