شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شاهد عینی

شاملو مرده بود
اصلاح‌کرده، شیک و پیک
با آرامشی عجیب و دهانی باز 
آی با کلاهی از دهانش بیرون زده بود:
آیدا ...‌؟ آزا ...‌؟
نفهمیدم‌!

اکبر اکسیر

شعرها

هرگز در پیِ صندلی خالی

هرگز در پیِ صندلی خالی

قاسم آهنین جان

 جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

جاده‌ای، شاهدِ جان‌کندنِ باورهایش

بابک دولتی

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی