کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۴، اردبیل، ساکن تهران.

مجموعه های منتشرشده:

« دربهدر در پی نیافتنت»، «غزل زمان» و...

آن اسم که در سینه نهفتی چه‌ کسی بود؟

آن اسم که در سینه نهفتی چه‌ کسی بود؟
آن هیچ‌کسی را که تو گفتی چه ‌کسی بود
آن شعله‌به‌تن آن‌که شبی سر زد و رد شد
امّا تو از آن لحظه نخفتی چه ‌کسی بود؟
آن‌کس که به اعجاز، عصا شد سر پیری
نگذاشت که از پای بیفتی چه‌ کسی بود؟
گفتی که کسی نیست، همان هیچ‌کسی که
با دیدنش این‌گونه شکفتی چه ‌کسی بود؟
آن‌روز که می‌گفت بسوزید و بسازید
جز عشق در آن مهلکه مفتی چه ‌کسی بود؟

محمد سلمانی