شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آغوش می‌گشاید

آغوش می‌گشاید 
خر می‌شوم 
و فکر می‌کنم 
دوستم دارد 
اما این‌طور نیست 
وطن 
سرباز می‌خواهد 

کریم رجب‌زاده

تک نگاری

شعرها

 خواب تمام نمی‌شود

خواب تمام نمی‌شود

مهدی اکبری فر

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن

...  دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

... دور بودم در خاطره‌ای که پدر با خود نبرده بود

فرحناز عباسی

زیبای همیشه غمگین

زیبای همیشه غمگین

سابیر هاکا