کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، رشت.

مالیخولیا


با این‌همه کرانِ زخم
گُدارِ سرنوشتِ هیچ
با این‌همه پگاهِ چشم‌های سرخ
سوگوارِ شکوفه‌ی نارسِ مهتاب
با این‌همه گریبانِ چاکِ عشق
و گلویِ تشنه‌ی ماه
...
با این‌همه دلتنگی
 
آه... ای زندگی
زِهدانت را شکافتم
هزار بوسه‌ی عقیم        خوابیده بود در آن
     هزار آرزوی خاکستر.

هادی میرزانژاد موحد