شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

فلز مرده

از فنجان چای چه‌چیز به من نزدیک‌تر
و کهکشانی که در گرداب فنجان چای چرخ‌می‌زد
و قاشق من که مثل کهکشانی در آینده
مانند فلز مرده
به یک‌سو افتاده است
کوره‌ای که مرا می‌گدازد
حریق زیرِ قهوه‌جوش را به اوج خودش می‌رساند
من شعله‌ی گاز را خاموش می‌کنم
به سکوت نزدیکِ شیشه‌ی شب نزدیک می‌شوم
جرعه‌ای تلخ از فنجان قهوه می‌نوشم
به سوسوی ستاره‌ای نگاه می‌کنم
در یک مستطیل دور.

محمدباقر کلاهی اهری

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

محصول زحمت حسنعلیجعفر

محصول زحمت حسنعلیجعفر

سیلویا سلمانپور

شعرها

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

برادرم دیشب درگذشت

برادرم دیشب درگذشت

عبدالله علوی

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن