شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در تکلمِ نور

(‌و در تکلمِ نور 
و سینه‌ریزِ الماس در جناق‌ زنانِ مصری
اسبی از بداهه بیرون می‌افتد 
و اتاق را سم می‌کوبد!)

در زمستان محبوسِ آفتابم
و سوزنِ گرام/ پیشانیم 
زبان /کوتاه  
‌ چون بوتیماری خُشک در جنگِ آدمان‌/ 
بُهت آنقدر واقعی‌ست 
که سرم را از اخبار کشاندم
و صمغِ درخت را با چاقو کند‌م!
آب آوردم 
شالی کاشتم 
دستم را در هذیان گیاه 
تاخت زدم‌...
زادروزِ جَرح آدم است 
یک اِسکادران استکان 
شکسته تا رگِ سیاه شکافته‌/ که ایل خونش پاشیده !/
اسبی چوبی 
در گلیم‌های کودکی می‌دود 
اسبی چَرمی در اوقاتِ میانسالی‌...
آمدی و زخمت را آوردی‌/ نوش
و در گواه دادنِ پاییز ماندی
حال یک‌تکه شراب 
  در کوزه ابری‌! 
صدایت چون چهچه‌ای عریان 
در علائم جان  
آری زنده 
آری مرگ‌...
از نارنجی رنجیدم 
شوخ و اَبلق
شوخ و کَهَر 
از برگ پوسیدم
و کاملیاهای شرجی 
 گل‌هایی چَموش بودند‌!

امیر‌تیمور زحمتکش

تک نگاری

پی بردن  به خواب سیمرغ ها

پی بردن به خواب سیمرغ ها

راد قنبری / فرامرز دهگان

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

یا زخم زبان بر سر قلبم نگذارید 

علیرضا میرزاخانی

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده

از گل های نبوییده

از گل های نبوییده

نصرت‌الله مسعودی