شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شكل پيراهن خيسی

شكل پيراهن خيسی
 كه روی طناب رخت بيفتد، مُردم
بدون دل
بدون حجم
بدون حتا يك كلمه
نور آمد خواست بلندم كند
من روی طناب رخت
 از كمر به‌ دو‌نيم افتاده‌بودم من

بنفشه انصاری

شعرها

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

در برهنگی بلندترین شب سال

در برهنگی بلندترین شب سال

مهتاب موسوی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

به قلم

به قلم

نگین فرهود