کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد دی‌ماه 1353 ، کرمانشاه.

مجموعه‌های منتشر شده: 
"هزار سال نمک زیر  پلک‌های  من است"، "دست نوشته‌های یک  سنگ"، "سلام خواهر باران"، "در این بیابان اتفاق تازه ای نیست"، "خه‌و" (مجموعه شعر کردی)و "خان: (مجموعه رباعی کردی)

داور و دبیر علمی چندین جشنواره مختلف

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط

از آسمان شبحی روسیاه مانده فقط
ستاره‌ها همه رفتند، ماه مانده  فقط
از آن درخششِ بی حد و حصر، حرفی نیست
دو تا شهاب، دو تا زابراه مانده فقط
شبانِ گرگ‌‌ـ‌دریده ز یادها رفته‌ست
به دشت گله‌ی او بی‌پناه مانده فقط
ببین ز چار جهت کیش‌و‌مات‌ گشته، دریغ
میانِ صفحه‌ی شطرنج، شاه مانده فقط
دوباره راهِ رسیدن میانِ شن گم شد
هزارتویِ پُر از اشتباه مانده فقط
کجای قصه تلف شد جنابِ کلمانتیس؟
خودش نمانده از ایشان کلاه مانده فقط
کجای قصه سوارانِ تشنه جان دادند
هزار کاسه در اطرافِ  چاه مانده فقط
کجای قصه‌ی درویش حرفِ طوفان شد
که چند خشت از آن خانقاه مانده فقط
هنوز خیره به پایانِ راهِ تاریخ است
هنوز جاده‌ی تا پرتگاه مانده فقط
چقدر چهره که رد شد، نمی‌شناسدشان
برای آینه یک مُشت آه مانده فقط
 

بابک دولتی