شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در چشمانش

در چشمانش 
         باغی می‌سوخت
به - محمد - خط تیره - خاموش - مختاری:
در چشمانش نگریستم
باغی می‌سوخت
باغی می‌سوخت
باغی می‌سوخت
و لولیان گریبان چاک از فرط شراب
ته‌مانده‌ی آن آخرین جرعه را 
بر دستان طوبای منفرد
خطی دراز می کشیدند.........
در چشمانش نگریستم
                     باغی می‌سوخت

حسن مؤذن‌زاده

شعرها

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

دوگانه

دوگانه

محمد رضا روزبه

كازابلانكا‌(2)

كازابلانكا‌(2)

محمود بهرامی