کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، اردبیل. مجموعهی منتشرشده: «مرگ یک دست سفید میپوشد»

در پس شیشه‌ها

در پس شیشه‌ها

کدام حس مشکوک است

که فکر کاکتوس جوان را هزار راه می‌برد

آه ای فکر بعید!

كه بی‌هوا سمت پنجره مي‌روی

کدام یقین تو را به من بر‌می‌گرداند؟!

و آیا به‌ وقتِ رجوع

چین‌های پوست کنار آمده با تاریکی

با نور عاریه صاف خواهد شد...

ابراهیم عادل‌نیا