کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۸، امیدیه، ساکن تهران.

مجموعه های منتشرشده: «از من چقدر شبیه تو»، «بیا به دمشق سفر کنیم»

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد
که مطرب از کوچه زیرپای دختر گرده افشانی کند
دستش را به دستاری ببندد
که هی باز  شود
که هی بخواهد برگردد ولایت
سیمانِ پای برهنه را    
پوست کشیده را
ساق لرزیده را
نازک مثل قلم آهو بر تخته‌ی قصابی
پرسیدم شب کجایی
گازی زد به تک تک و کلماتی
نفهمیدم
داد زد دستار پیچ پیچ
و دور شدند دوتکه از سایه های بی شمار
در نگاره های بلوچی
روی کاغذهای گلاسه و تکثیر سرسام
روی پیج بوم گردی ها
پرسیده بودی چراغ های قرمز را که نشانه می رود
و زبانم مو درآورده بود لای دندان هایم
سبز شده بود و گره خورده بود به سقی سیاه
جوش نزن
عیدی، ساقی کوچه بغلی
دشتی می خواند امسال

کبوتر ارشدی