شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ستاره‌ها تو را پیدا نمی‌کنند

ستاره‌ها تو را پیدا نمی‌کنند
اگر
سرخپوست پیر آتش را خاموش نمی‌کند
و دود راه خودش را ادامه می‌دهد‌!

شیوا هاشمی

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

با جامی برکف 

با جامی برکف 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

روژان

روژان

سیدعلیرضا ذوالفقاری

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی