شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سکوت پرنده‌ها

سکوت پرنده‌ها
لا‌به‌لای گل‌های پیراهنت 
حکایت ناتمامی است 

کاش اردیبهشت 
راهی پیدا کند 
به قلب یخ‌زده‌ات

بخند تا انار 
روی دستم 
ترک بردارد 
بدون تو 
نامی ندارد اردیبهشت.

غلامحسین چهکندی‌نژاد

تک نگاری

شعرها

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی