شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رمنده‌تر می‌خواهمت

 ‍ رمنده‌تر می‌خواهمت
دوشیزه‌ی حجره‌های نور
با لحنی از بهار
و نَفَسی از صبح
چشم که می‌گشایی
بر نَفَس‌های خود می‌لرزم
و ضربه‌های تو
همواره
عشق را
خوش منظر می‌کند‌
لذتی خوانا
مرا صیقل می‌دهد
هرگاه
که سینه به نیزه‌ی تو می‌دهم.‌..
 

یارمحمد اسدپور

تک نگاری

شعرها

رستاخیز

رستاخیز

شقایق شاهرودی‌زاده

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان