شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دار آغاجی هاردا قورولاجاق؟

دار آغاجی هاردا قورولاجاق؟

سنچمک حاققی واریمیزسا...

سنچمک حاققی، لوطفن

مومکونسه اؤز ائویمیزده

مومکونسه بیر گمی ده

مومکونسه او بویودویوم خیاواندا

مومکونسه اؤز دامیمیزدا

مومکونسه بیرداها

گمی ده

صالح عطایی

تک نگاری

پی بردن  به خواب سیمرغ ها

پی بردن به خواب سیمرغ ها

راد قنبری / فرامرز دهگان

شعرها

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری

تبانی

تبانی

رویا الفتی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی