کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۹، کرمانشاه، ساکن تهران.

این چند‌سالگی‌ست مرا باد می‌برد؟!

این چند‌سالگی‌ست مرا باد می‌برد؟!
به سمت چه؟ به سمت کجا باد می‌برد؟
من در تعجبم که چرا باد می‌وزد‌؟!
من در تعجبم که چرا باد می‌برد؟
گاهی کنار پنجره‌، گاهی درون شهر
دلتنگیِ مرا همه‌جا باد می‌برد!
به پستچی پیر شبیه است بی‌گمان 
یا باد می‌رساند یا باد می‌برد!
بی‌بازگشت بودن! تقدیر مبهمی‌ست 
هرچیز را که در دنیا باد می‌برد!
در ایستگاه باد همه ایستاده‌اند 
به سمت گم‌شدن/ تنها باد می‌برد!
یک روز خالی از سکنه می‌شود زمین 
یک روز می‌رسد همه را باد می‌برد!

پیمان سلیمانی