کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، شیراز.

مربای گلوله

ابر دم کردم و دریا پختم 
با گلوله‌ها مربا پختم
روحم آرد می‌شه و نونت می‌دم 
مثل گهواره تکونت می‌دم
منو توی ریه‌هات حبس بکن 
منو توی بغلت تفت بده
از سیاهی چشام وام بگیر 
به چراغ سفره‌مون نفت بده

زندگی جنگه به خون فکر نکن 
به اجاره‌خونه‌مون فکر نکن
تا ته دره کنارت هستم‌
جاده رو خواب برون فکر نکن
من خوشم به چشم بی‌درویشت 
بوسه‌مو رنده کنه ته‌ریشت
کاش این خونه کلنگی‌تر بود
کاش این خونه کلنگی‌تر بود
کاش این خونه کلنگی‌تر بود
که تو زلزله بخوابم پیشت
من زنم همیشه عصیان دارم‌
توی ناممکنت امکان دارم
در خودم معجزه رو زاییدم
من به زن بودنم ایمان دارم

زندگی جنگه به خون فکر نکن 
به اجاره‌خونه‌مون فکر نکن
تا ته دره کنارت هستم‌
جاده رو خواب برون فکر نکن
زندگی جنگه به خون فکر نکن 
تو رو جون هر دومون فکر نکن
تا ته دره کنارت هستم‌
جاده رو خواب برون فکر نکن

احسان گودرزی