شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ترانه‌ی محال

بگو بگو
تا چند

هیچ مگر
بر این رواق
            این دَر

و پایِ خصم
که می‌دواندم هر روز 
تا...
صاحبش بداند
دیوانه‌ای مرموز
سهم می‌برد از ما

این بوریای فریب
فراموشی...

به چشمی سیاه
می‌گرید
بر طویله‌ی ماران
تا مرگ 
بازوی اطاعتِ من
سر فرود‌آورده 
                 و
مرا ببرد

ابوالقاسم مؤمنی

شعرها

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

به پات هر چه مکافات می‌کشم کافی است 

لیلا ساتر

یک تفنگ 

یک تفنگ 

مجتبی هژبری

 عشق صورتی کاهگلی دارد

عشق صورتی کاهگلی دارد

مهدی اکبری فر

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

ویدئو