شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چنان به تو فکر می‌کنم 

چنان به تو فکر می‌کنم 
که آب به آسیابش
وگرنه این‌همه نان گندم نبود
تنت خرمن‌کوب کدام اتفاق تازه شد
که دست به خون  آدمی بردی
بریده‌ی این روزنامه‌ها هم
اتفاق تازه‌ای نداشت
فراوانی کلمه بود
وگرنه کجا نسخه‌پیچی 
دردی که پیدا شد
نیستی
کجای این پاکت پستی پنهان 
شد که بیایی و من گریه
 نکرد‌ه باشمت 
حالا  های... های...
نیستی 
که صدای کلید‌ها ی
 زنگ‌زده را بشنوی.

حسين ديلم‌کتولی

تک نگاری

تراژدی طرد و محاق

تراژدی طرد و محاق

علی مسعودی نیا

احضار روح زبان در قامت کلمه

احضار روح زبان در قامت کلمه

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

رؤیایی آن سوی روزگاران

رؤیایی آن سوی روزگاران

نصرت‌الله مسعودی